1 ay önce acile gittiğimde makat gelisligi vardı yani bebek ters duruyordu geçen hafta genel muayeneye gittiğimde doktorumda bebek ters duruyor baş assagi ama biz doğum anında bakarız bebeğin pozisyonuna korkma dedi, çevremdekiler değişik değişik şeyler söylüyor bunu yap düzelir şunu yap düzelir hiç birini yapmadım çünkü daha 21 haftalığım bebek çok küçük daha. Aynı durum başına gelen varmı ben burdaki annelere daha çok güveniyorum çünkü burada gerçekten anneler için en sağlıklısı ve en doğru olanı neyse o söyleniyor..