[silindi] Kızlar acı yemek bebeğe herhangi bi zarar verir mi ben çok fazla acı biber tüketen bi insanım bu konuda doktoruna danışan oldu mu
Mom789 [silindi] vermez ben sormuştum bende çok acı tuketirim aci cin biberi kulaklarım ağrır acidan bogazim şişer hatta o derecede cok yerim severim hemoroid yoksa yiyebilirsin demisti
Burcu_NFUE [silindi] bende çok tüketiyorum biberin içinde A-C-K-E-B1-B2-P vitaminleri mevcuttur 🌶🌶 ama dikkat ⚠️ mideniz hassas ise çok mide yanması yaşıyorsanız çok tüketmeyiniz 🌺
dertist [silindi] miydeni yakar sadece bebege zarari yok benim canimda arada cok istiyo yiyorum sonra miydem yanmaya basliyo
[silindi] Mom789 ayy bunu duyduğuma sevindim ya bazen o kadar canım istiyor ki sade sade acı biber yiyorum
Mom789 [silindi] benim ilk zamanlar tek ogunum tursu ve aci biberle geçiyordu ay tahmin edebiliyorum şuan seni 😀
Bahar27 Bende sofrada acı biber olmayınca yemek yiyemiyorum doktoruma sormuştum yiyebilirsin demişti tabi dozunu çokta kaçırmamak lazım herşeyin fazlası zarar 😃