Kizlar yarin 9 da doğum olcak.ve ben kac gundur gribim.yani gecti sayılır hafif burun akintim var.burnumda bir iki ufak uçuk çıktı.3 yaşındaki oglum da benden kaptı. Onda ateş öksürük var.kanda enfeksiyon cıktı.covid degil.cunku dogum icin mecburi pcr testi yaptim negatif.ama dr kesinlikle bebeğe karşı cok dikatli olun dedi.Maskesiz elinizi yıkamadan dezenfektan etmeden bebeği kucağına alma dedi.oglum icin de gribi yeni sayılır hic yaklaştırmayin dedi.dogum arefesi yaşadığım strese bakın.arkadasim var ben de yarin oğlumun yanında kalacak evde. Ben doğuma giderken çıkarken oglum da yanımda olsun istiyordum.bebegi nasil karşılayacak nasil yaklaşacak cokmerak ediyordum. Orda birebir herseye şahit olsun istiyorum.kardesi kabullenmesi hem daha kolay olurdu.simdi hastaneye anne baba tek gidip yanında bi bebekle gelmemizi nasil karşılayacak.sizce yanimda gotureyimmi.ben diyorum sabahhep beraber gidelim .doğumdan sonra bebeği gordukten sonra arkadaşım alır eve getirir onu.sizce napim