Cerenimo45 ben 6 ay sırt üstü yattim çünkü karnim yoktu, bebek kucuktu sirt üstü yattığımda sirttaki damarima baski yapacak bi yük yoktu ve hicbir sey olmadi. Insaniz hep sola yatamayiz ama zaten 30lara gelince sırt üstü isteseniz de yatamıyorsunuz.. ama şimdiden alismak isterseniz hamile yastığı alın kendinize o şekilde yan yatmaya alıştım. Hâlâ ya sağa ya sola yatıyorum hangisinde rahat edersem