Benimde göğüs ucum yoktu. Hatta çıkmasına rağmen çok ufak. Yok denecek kadar.
Doğum yaptığımda silikon göğüs ucu ile verdim tabi çok zor oluyo. 20 günün sonunda silikonu çıkardım ve ellerimle göğüs ucumu çekip direk ağzına koydum bu çok zor oldu. Ama yavaş yavaş çekebildi. Sende slikon göğüs ucuyla ver bide sütünü sağ kaşıkla ver bebek satılık olmasın. Kendine gelip çekebilirsin