Minnosannem12
Hayırlı olsun öncelikle ,❤️
Mutlaka bol su götür
Bisküvi olsun yanında çay alirsiniz şeker dengeni iyi koruyor
Depend al canım
Komposto mutlaka Kayısı yaptır su icebilirsiniz dediklerinde direk iç direk gazın cikicak Allah’ın izniyle
Ayağa kalktiginda aklında bulunsun direk karşıya bak bol bol yarım saat aralıklarla yürü faydası büyük olcak
Biberon emzik almana gerej yok Allah’ım izniyle hemşireler yardımcı oluyo emzirmene bak şimdiden hayieli olsun heycAn yapma korkma yawru nundusun