Nilaz47 nisandan sonra benim 3 gun sonra baslamisti dogum ama 40+5deydim duzenli sık sık sancilarim basladi sonra bele vurmaya basladi ben O gece 2 kere geri cevrildim daha dogum sancisi degil.dediler beline sopa vurulur gibi oluyo saniyelik sonra kus gibisin sonra arasi 30 snlik oluncaya kadar azaliyo acilma en hizli o zaman oluyo