dilaraonat bu konuda acıkcası bende bencıl olurdum
arkadas zaten zorunda olmadıgı halde bıle vermıs ılk kızında ısmını ıkıncıde olsuj demek cok sacma yersız yurtsuz ne denırkı yanı ne dıyelım
kesınlıkle kendı fıkrını savunması gerekır kı haklı sonuna kadar
bu sekılde ıyılıkten maraz dogar atasozunu tescıllemıs oluyo
umarım bazı es lerde bu dusuncelerden vazgecp cocugu karnında tasıyan doguran omur boyu bakacak olan kısılerın yanı Anne lerın dusuncesıne saygı gosterır