Kenzimahfi ne kadar daha sacmalayabılır dıye ucuncu cocugu yaparım heralde😂yanı hadı anne baba dıyoruz gecıyoruz,cok sevdıgıymıs vefat etmıs dıyoruz anlayıs gostermeye calısıyrouz ama bazı erkeklerde cıdden suyunu cıkarıyo anlasılan
bı kızınıza zaten anlayıs gosterıp koymussunuz ısmını neden tekrar ıstıyo kı yanı butun abılerın ablaların ısmı sızın cocuklarınzda toplansın o halde
ben halamla aynı ısmı tasımak ıstemezdım acıkcası abla sevgısı cok baska demek kı esınızde