Kızlaaar 18+1 hamileyim Allah nasip ederse bi kızım olacak göbek deliğimin 4 parmak altında hareketler hissediyorum hatta tekme gibi bişey pıt çarpıp gidiyor gaz olmadığına eminim ama bebek mi hareket ediyor emin olamadım bu konuda tecrübeli olanlara soruyorum kız kasıkta olur orda hissedersin diyor çevremdekiler sizce hissettiğim kızım mı ??