rab-20 ben şişkinlik yaşadım karnım gergindi regl olcam falan diye düşündüm bı hafta kadar regl ağrısı gibi agrı yaşadım kı cok erkendi regl olmama duzensız gelıyo dıye düşündüm 5 gun kala test yaptım uc tane sılık cıktı ıkıncı çizgiler kan verdim gebelik çıktı