Bsr_2112 hayır canım aksine ne söylemesi gerekiyosa bi kaç kere tekrar ediyo . Anladın dimi diye teyit ediyo 😊 benim çok sorunlu bi hamileliğim vardı gece yarılarında aradık hep gayet normal açtı bizi sakinleştirdi . Bişey oluraa çekinmeden ara diye defalarca tembihliyo . Güler yüzlü değil diyolar ama bana hiç öyle gelmiyo aksine ben çok sıcak bıluyorum . He bazıları tersliyo demiş bence alakası yok . kulaktan duyma şeyler sorunca hayır öyle değil deyip beni doğruluyo bu tarz şeyleri tersleme gibi anlıyo bence insanlar 😊tabiki doktordan aldığınız elektrik çok önemli ama ben aşırı memnunum çok güveniyorum. O bişey söyleyince ya yanlışsa diye hiç aklıma gelmiyo 😊