Şu etiketi bile ilk defa kullanıp içimi dökmeye geldim kızlar 18+2 deyim başından beri kasık ağrıları bulantılar bel ağrısı yaşadım donem dönem geçti ve geçiyor bir şekilde hatta 11. Haftada kanama da gördüm iğneler kullandım progestan haplar derken bu haftaya geldik şükür son kontrolümde doktorum riskli gebelik doktoruna yönlendirdi ve bizim için daha iyi olacağını söyledi kendisinden çok memnunum yine çok başarılı baska bir doktora yönlendirdi fakat muhtemelen bebeğimin gününü doldurmadan sezaryen olur fikrinde olduğunu söylemiş ebe hanıma bugün çok üzüldüm korktum da yolun yarısına geldik sayılır 23 yaşındayım ama yumurta rezervi zaten düşük 2. Gebelik ama ilk bebeğim ovülasyon testi ile gebe kaldım tup bebek yolunda ilerlerken dua ederseniz sevinirim kafam allak bullak oldu duyunca açıkçası zaten panik biriyim buda üstüne tuz biber oldu normal doğumu kaldırıp kaldıramayacağımdan şüphe ediyor doktorumuz ben pimpirik olunca bana endişe verici birşey söylemedi