Sedefcann08 korkmayın her ne olursa olsun bende iki doğumumuda erken yaptım iki oğlum var masallah çok iyiler hiç sıkıntı yasamadım olacak neyse önğne geçilmiyor Allah nasıl nasip ettiyse o hiç dertlenip üzülmeyin rahat olun hiç bişey olmuyor🙏🏻şuan 3. ye hamileyim 5 aylık muhtemelen buda rrken gelecek hiç sıkmıyorum kemdimi hayırlısı ama birinde kanamayla ikincisindede suyumun gelmesiyle oldu doğumlarım kasık ağrısı filan problem değil bence