Nurefe benim de 11.haftamda aşı sıram gelmişti(bu arada 24yasındayım çalıştığım şirketten dolayı erken sıra geldi) doktoruma sordum yaptırma dedi yaptırmadım, bazı doktorlar gebelik boyunca yaptırmayın diyorlar bazıları ilk 3ay yaptırmayın diyorlar bazısı direk yaptırın diyor ,bakalım sizin doktorunuz ne diyecek 🙂