Azizecakir Tecrübeli anneler nişan her zaman renklimi oluyor yanında illa bi kahverengilik pembelik olmak zorundamı yoksa sadece ayıp olucak ama sümüksü de olurmu ben anlayamadım çok az miktarda geldi ama haftamız daha erken birazcık korktum 🙈
beseranne Benimkinde pembelik vardı ama yanıltmak da istemem sizi. Benim çok akıntım olmuştu ilk hamileliğimde de bunda da ama onu görünce akıntıyla karıştırmıyorsunuz nişan olduğunu anlıyorsunuz, en azından bende öyle olmuştu