Sekerpare21 canım açılma bi anda gelişiyor daha zamanın var ben 38+6 da gittim hiç açılmam yoktu hafif kasılmalarım vardı doktor bu gece burda kal dedi sabahında muayene ederlen 2 cm dediler o gün içindede doğum yaptım 1 mayısta şuan oğlum 26 günlük korkma inan ki ben ne yürüyüş yaptım ne egzersiz yaptım tabiki imkanın varsa sen yap ben yurtdışındayım çok soğuktu buralar yapamadım benmde üşengeçliğim vardı tabi ben sancılarım vardı hastaneye gittiğimde yolda meryem ana otunu suya koydum onu yapabilirsin ama sancını bekle derim önce rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım🙏🏻