Nursel725 Acemianne12 şu ayak kısmındaki demirinden dolayı 1 yaşından sonra bebeği rahatsız eder diye düşünüp bu tarz demirli modellerden vazgeçmiştim ben .
bu-relives12 Acemianne12 benimde arab bugün geldi buna benziyor ama kullanışı rahat gibi arka tekerlekleri büyük o biraz kaba gösteriyor arabaları
BusraUras Acemianne12 benim bebişimin arabasına benziyor. Markası ne? Bizimki prego quantum travel sistem. Ben çok severek aldım ama daha bebişim doğmadı kullanmadık.
midekoruyucu Acemianne12 ay ben bunu geçen birinde gördüm çok güzel bi arabaya benziyordu, kullanımını bilemem tabi filan ama çok havalı bi arabaydı 😁 tekerlekleri filan kocaman
Cansukrb Aynı marka değil ama benimde var cankm çok hevelesnerek aldimy ama çok hantal yani iki türlü kullanıyorsun Allah’tan evim yüksek katta değil yani yani giriş üstü ama dışarı çıkarken çok gözümde buyuyo
esmerrmm Acemianne12 bende ilk bu arabadan alicaktim ama. Daha sonra gereksiz pahali oldugunu düşünüp daha uyguna bir bebek arabasi aldim yine travel sistem.ama daha uzun süre kullanabilecegimi dusundugum ve bebegin rahat edebilecegi bir araba almaya calistim 😊
Sena33 Bizim arabamıza benziyor markası yoyko.bebekler için inanılmaz konforlu çok rahat ama kullanımı kötü aşırı hantal bir araba indir bindir sıkıntı daha kullanışlı hafif birşey tercih edebilirsiniz