SedanuKocabey Gebelik testinizi yaptığınızda ikinci çizginin rengi koyuysa bebeğiniz erkek, açık ise kız olacak diye bir şey duydum hanımlar. Doğru mu sizce 🥰🥰
zehranurr SedanuKocabey beta değerine göre çizginin koyuluğu belirleniyor. Beta düşükse daha silik, beta yüksekse daha belirgin çizgi çıkıyor. Alakası yok kısacası
_gmzee SedanuKocabey çizginin açıklığı yada koyuluğu beta hgc değerinizin kaç olduğuyla alakalı cinsiyetle değil 😊
01Gamze Benimde ilki silik çıktı erkek oldu şimdi çok koyu çıktı buSefer ne olur Allah bilir canım 🙈♥️
Minigimm0611 SedanuKocabey Bukadar saçmalayanıda ilk kez duydum kulak asmayın allah aşkına o kişiye hiç bir konuda mümkünse 😂
Hatice35 SedanuKocabey benim adettime üç gün kala testim baya koyuydu kızım olacak ilk defa böyle bişey duydum
Serpil-3 SedanuKocabey alakası yok tabiki de benimde ikinci çizgi silikti ama oğlum olacak hatta ben sağlık ocağına koştum hemen inşallah yanlıştır hamile değilimdir diye 🙈tabi içimdeki o ses hiç uğraşma boşuna hamilesin dediği halde ve sonuç pozitif