melty Son 28 günümüz artık iyice ağırlaştım her tarafım ağrıyor yatakta dönmek bile inanılmaz zor geliyor , ayaklarım aşırı şişmiş durumda ,sizin nasıl gidiyor kızlar??
Esra-2010 melty 36+2 olduk bizde. Yatmak ayrı işkence, yatakta dönmek ayrı işkence oldu artık. Alt tarafta batma hissi de arttı. Gün sayıyoruz kızımla🌺 sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah
Buket1906 melty bizde bugün 36 haftalık olduk tam benim de bacak krampları çok tutuluyor resmen bebk hareketleri nasıl sizin canım benim hareket ediyor ama set değil ya
Boncukgiller003 melty aynı durumdayız 😅😂 bugün doktor kontrolü vardı bebek kanala yerleşmiş dedi 🤩 ağrın gözükmüyor nstde dedi ağrın geldiğinde doğumun gerçeklesecek herşey normal dedi 🤩🤩🤲🏻🤲🏻🤰🏻🤰🏻🐣🐣🐣
idiloska Cuma 35 oluyorum, henüz ağırlaşmadım sadece akşamları çok şişiyorum, gün içinde mutlaka hareket etmeye çalışıyorum, bir markete gitme, evde bulaşık yıkama, paspas yapma, süpürme, bir de yoga dersi alıyorum. Umarım doğuma kadar böyle gider.
Buket1906 melty o zaman yeri daraldı demekki canım inşallah öyledir gerçi benim baştan beri sakin bebek
Boncukgiller003 melty ay hareketleri daha da çoğaldı benimde nedense 😅 ve artık acıtıyo da. 😅😂 36+2 bizde
Elif1624 Boncukgiller003 benimde 36+2 doktor 10haziranda alırız dedi ama sancılarım var bide aşırı bi batma hissi var alt tarafta.erken olacak diye korkuyorum
Cnsemrh melty 36+3 üz bizde. Başı kanala girmiş cook zorluyo yürüyemiyorum hareketlerim çok kısıtlandı sün kontrelde dr her an gelebilir gibi duruyo dikkatli ol dedi çatımda darmış ayrıca sezeryan olucakmış en azında 37 olalaım istiyoruz küveze girmesinden korkuyorum 😔
gullcannn Kızlar birşey soracağım. Aranızda özele paketsiz giden varmı. Kontrollerim haftada 1 e düştü. 10 gün içerisinde muayene ücretsiz biliyorumda peki nst için 10 gün içerisinde ücret alınıyor mu bilen varmı
OzlmDogan_ 38im bacaklar yürürken birleşmiyor biri sağa adım atarken diğeri sola atıyor. Diyeceklerim bu kadar gerisi rutin. 🙆♀️🙈
Gamzeninprensi Günaydın kizlar mutlu sabahlar 😍 bugun bizde 36. Haftamiza girdik bugunde kontrolum var cok heycanliyim baklm nolcak
H-Tass Bende 36+0 ım heyecan dorukta 😇 37 de ve 38 de muayneye gideceğim. Doktor 38 de çatı Muaynaneni yaparız duruma göre doğumuna karar veririz dedi . Doğum nasıl başlayacak ya da sezeryan mi olacağım merak korku panik hepsini bir arada yaşıyorum 🙈