rukiyeeefeee depsizoo uygulamaya göre 38 ama sezaryen olacağı için 28 gün diye tahmin ediyorum henüz sezaryen tarihi almadık 😅
Nazarokay metehaninannesiii @depsizoo Öncelikle merhaba geleceğin değerli ve güzel anneleri.❤️ Bizde pamuk prensesimle 23+5 ’ten merhaba diyelim teyzeleri’ne bizimde son 114 günümüz kaldı. Yüce Rabbim hayırlısıyla sağlıcakla huzurla kucağımıza almayı nasib etsin Rabbim cümlemizi tek sancıda kurtarır inşallah .❤️
depsizoo rukiyeeefeee hepimiz uygulamaya göre konuşuyoruz canım bizde bilmiyoruzki ne zaman doğucanı 😁
Merve50 depsizoo tam 37 olduk uygulamaya göre son 21 gün kaldı bakalım benim miniğim ne zaman gelmeyi tercih edecek 😂
kardelen1006 son 36 ama sanki durdu zaman ilerlemio Allahım hayrlısyla zamnında sag salim kavuşmayı nasip etsin bizlere🤲🏻