Kızlar merhaba ben dün de konu açmıştım. Dun Hafif pembe leke gelmişti bugun sabah doktora gittik fakat normal muayene bir şey çıkmadı ultrasondan bakıldı sadece. Bugün kırmızı akinti biraz daha arttı. Bu nisan mi sizce? Nisan böyle yavaş yavaş gelir mi? 33 haftalığım .başına böyle bir şey gelen var mı nişandan başka bir sebebi olabilir mi? Doktora yazdım ağrı şiddetlenirse hastaneye git ebeler baksin dedi