momkubra 35.haftamdayım 2-3 gündür karnımın sol tarafına ve sol kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor bu yalancı sancı mı oluyor bilgisi olan var mı
BusraUras momkubra bu doğum sancısı olmuyormuş. Banada oluyordu sordum doktoruma. Doğum sancısı adet sancısı gibi belli bir yeri olmaz sancı yaygın olur dedi. Bıçal saplanır gibi olan sancılarada normal olması dedi. Ama yinede doktorunuza danışmanızda fayda var.