Gokcenuroztan Kızlar oturuyordum tuvalete gitmek için ayağı kalktım kalktığımda arkam sırılsıklamdı koltuk ıslak değil ıslak biryere oturdum diye düşünüyorum ama hiçbir yer ıslak değil hiç geldiğinide hissetmedim sizce su mudur ?
aysemeva13_ Gokcenuroztan birazcık egzersiz yap eğer su ise gelmeye devam eder. Suyun gelmesini de idrar gibi tutamıyorsun kendi gidiyor diyorlar.
dertist Gokcenuroztan ilk hamileliğim de suyum geldi benimde ordan tecrübeliyim bir gun bekledim sancim gelmedi artik ertesi gunu oglen doktora gittim bana kizmisti neden bekledin enfeksiyon kapabilirdin diye
nuniturkmen Gokcenuroztan doktora mı görünsen bazı doğumlar sancısız ola bilirmiş seninde haftan 38 yani doğumun her an ola bilir
dertist Gokcenuroztan belki su degilde akintidir benim çamaşırimda hep islanir ama eger eminsen git enfeksiyon kapma
Deletedmom23234 Gokcenuroztan Dediklerinize göre doğum belirtileri bunlar. Ayrıca ıslaklık olmuş baya evde durmanız hata Şuan. Allah korusun bebek enfeksiyon kapabilir hadi koşun hastaneye ❤️
3prensesannesiii Gokcenuroztan canım suyun geldiğin zaman bardaktan boşalır gibi geliyor ve sürekli akıyo acaba bebek idrar kesene mi vurdu da anlayamadın ki ? Sızıntı şeklinde de geliyormuş su o da olabilir 🤔
alyavetuna Gokcenuroztan ishal de dpgum belirtisi ayni dediğiniz gibi oldum bende ıslaklığı cozememistim suyum gelmişti bence de bi gitmelisiniz su gelmesi beklenmez
Semakacan Gokcenuroztan herkeste aynı olur mu bilmem ama suyun gelmesi hissedilmeyecek bi şey değil canım ya zaten ılık olur bacaklarından aşağı baya bi gelir su
Gokcenuroztan İdrar yapmışım suyunda sorun yok geldim evdeyim şuan bir sorun yok kızlar teşekkür ederim yardımınız için ❤️