Ben mesela aşı olurken tansiyonu düşen bayılan insanım kan göremem kan veremem ama alttan muayene olduğumda ()ki gittiğim doktor acilde bi dovmedigi kalmıstı) çok bir acı hissetmedim alttan baya bi baktı ultrasona bağladı ki acı esigim düsüktğr ona rağmen ben böyle diyorsam gerçekten boşa strese girmeyin derim ben :)