ElisaDuru ben ultrasoft aldım çok memnundum. Sonra ultra air denedim, kızım onuda emdi ama o dudak çevresini biraz kızarttı. Zaten ellerseniz de softun ve airin arada doku farkı olduğunu anlatsınız. Bi ara da gaz yapmıyor ve sevimli görünüyor diye soothie aldım ama kızım hiç emmedi onu ağzından atıp durdu. Belki diğerine alışık olduğu için bilmiyorum ama bışuna almış oldum.