kadriyeahmet Kizlar 36 haftalık olup bebeginizin kilosu nedir merak ettim 38 den sonraya kalırsa sezeryan olma durumu varmış bebiş biraz iri kendimi normale hazırlamıştım
BNNRTNCKLC kadriyeahmet 35+6 benim kızımda 3200 2 hafta önden gidiyo iri bir bebek bu hızla giderse normal doğum olur mu bilmiyorum benimde ilk gebeliğim 🤷🏻♀️
As113 kadriyeahmet ben kızımı 36 haftalık doğum yaptım 3 kilo 10 gram doğdu kuveze falanda girmedi sezeryan oldu
Bencisuce kadriyeahmet a 36+4 3800 gr. Ben de normal doğum istiyorum. Dr. Haftaya sezaryen planlayabiliriz dedi. Canım sıkıldı.
Papatya-00 kadriyeahmet olabilir ama bence doğum şeklini şuan düşünmeyin çatı muayenesinden sonra daha net belli oluyor genelde 37 de çatı muayenesi olacağım o zaman doğum şekli hakında daha net bilgi vercek doktor siz oldunuz mu muayene ?
kadriyeahmet BNNRTNCKLC ayy benimkidd kız canm 🙂sanırım irilikten çatı kemiğim de acayip ağrı var çok can yakio sende de var mı boyle bı durum
BNNRTNCKLC kadriyeahmet Şuan pozisyonu baş geliş gün içerisinde kasık bel ağrısı yaşıyorum vajinada baskı hissediyorum ittiriyormuş gibi 😅 uyurken sağa sola dönmek eziyet Allah affetsin ama artık doğurmak istiyorum 🙈Hareketleri nasıl aktif mi miniğin 🙂
kadriyeahmet BNNRTNCKLC ayy Allah yardımcımız olsn aynı durum bendede var canm😊hemde nasıl hareketli özellikle geceleri karnımı yırtıp çıkacak diye korkuyorum içeri savaş alanı sanki🤣🤣
kadriyeahmet As113 oh gözün aydın canm rabbim güzel günlerde büyütmeyi nasip etsin ins🙏kaç günde toparladın kendini kuzum
Namur Bencisuce Masaallah 😊 cok hizli kilo aliyorlar bu haftada abur cubur cok tuketmeden saglikli beslenmeye dikkat edin derim sezeryan kacinilmaz gibi zaten bu kiloda ilk gebeligimden biliyorum 😶
kadriyeahmet Bencisuce aynı durumu yaşıyoruz canm saglikli gelsinler de doğumun her türlüsü korkutuo sezeryan apayrı urkutuo