Kızlar o yaraların kabarık pembe görüntü de olması, uzun süre geçmemesinin sebebine , keloid yada skar deniyor. Yara iyileşirken aşırı onarım sonucu oluyor yara kendisini onarıyor ama fazlasıyla onarınca öyle iz kalıyor. Genelde ameliyattan sonra bu iz olmasın diye antibiyotikli kremler veriyor doktorlar doktorunuza sorun 1 ay vs geç bi süre değil