Ayum21 Eda98 Baktim zaten kanser falan yaziyo anlayamadım tam olarak doktor kontrolümun gününe de var o yüzden korktum biraz sormak istedim bunda kötü bişey yok diye düşünüyorum ..
ElifAkaln Ayum21 iyi de sonuçta ne yazıyor önemli olan o. “Tahlil sonucu” "kelimesinden korkmaktan farklı bişe değil bu önemli olan sonuçlar ne gösteriyor 😊
Ayum21 Eda98 İnşallah olmaz ya korkmaya çalışıyorum ama elimde değil zaten bu zamana kadar neyden korktuysam başıma geldi ya 🤦 bol dua ediyorum Allah kimseyi böyle sınamasın çok zor
Ayum21 ElifAkaln https://imgyukle.com/i/O8nFkN https://imgyukle.com/i/O8nZ1q Sonuçlar bunlar bir bak istersen
ElifAkaln Ayum21 doktoruna göstermen daha iyi yanlış bişe söylerim olmaz şimdi ama korkulacak bir durum yok rahat ol
Ayum21 ElifAkaln Doktoruma göstereceğim fakat doktor kontrol günüme daha var ilk adetimi gördükten sonra gideceğim doktor kontrolüne bakalım ne olacak