2prensesmom_ bilmiyorum canım almazlar sanırım ilaçla tedavi eder iltihabini alırlar benım ilk oldu gittim temızlediler tekrar el dediler ama düğünüm olunca gidemedim arada tekrarladı ben sıktım ilthabını falan derken yıllar sonra aşırı kötü bir şekilde patlak verdi dediler temızleyelım yok dedim direk ameliyat olsun alın temızleyın çünkü tek çözüm ameliyattı tabi benım dikişlerim tutmadı açık yara kaldıama benım akıllı durmadıgın yatmadıgım için oldu genel cerrahiye hemen git artmadan tedavi ilerlemeden işe yarıyor kuzum