hazaltolga1 Momlife1 yaa çok teşekkürler 💕 sadece 2 kişi kız dedi geçende post açmıştım orda full erkek demişlerdi 🤭
Momlife1 hazaltolga1 belki geçen sefer bende erkek demişimdir hatırlamıyorum ama burda kıza benzettim 🤭sağlıkla kucağınıza alın inşallah bende 12+3 teyim 4 hazirana aldım randevu kesin birsey söylersin diye merakla bekliyorum 🤰🙏
Gulsen4224 Zeynepinn rica ederim balım arada kalınıyor öyle olunca rabbim gönlünce nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
hazaltolga1 Momlife1 hayırlısı artık canım gönlümden geçende kız ama sağlıklı olsun da 🙏🏻💕 merak ediyor insan haliyle bi de alışveriş heyecanı falan 🙈 8 haziranda benimde randevum sen önce öğrenirsin 😂
mrsflowers Gulsen4224 bizede bakar mısın 16haftalık göremedik daha https://resimyukle.link/i/WPXrz https://resimyukle.link/i/WPbkH Buda renklideki görüntümüz
Azizeymen Merhaba banada bir tahminde bulunurmusınuz lütfeennn ❤️[url=https://www.hizliresim.com/rqix4ms][img]https://i.hizliresim.com/rqix4ms.jpg[/img][/url]
hazaltolga1 Gulsen4224 teşekkür ederim canım kordonu bacak arasındaymış doktor kıza benzettim gibi demiş ama 🙈 saklıyor olabilir mi
Bebegimlebihayat Gulsen4224  7 haftalık karından çekildi bakarmısınız 🥰🥰