Eliz34 Kesinlikle kilo yarıştırmak için değil, ben epeydir gitmiyodum bugün gittim 1600 olmuş gayet iyi haftasyla uyumlu dedi Dr 🥰
gullcannn Eliz34 Canım 31 bilmiyorum ama 32. haftada 2300 dü oğlum. 2 hafta önden gidiyoruz. Genetiksel bu işler bir de kız erkek farklı öyle olmasa her bebek aynı kilo ve boyda olur. 34+5te 3 kilo 17 gram olmuş. Yarın 35+5 yine kontrol var bakalım 1 haftada nekadar aldı tosuncuk
Eliz34 Ates21 herkesin Bi tık fazla gibi 😄 gerçi ben minyon tipliyim bebeğimde doğuma kadar en fazla 3 olur heralde 🙃
Ates21 Eliz34 Bende minyonum ben 2500 doğmuşum eşim 5500 kilo doğmuş ama sanırım eşime çekmiş bilmiyorum ilerleyen haftalarda goreceZ sağlıklı olsunlarda yeter cnm ben yinede muz yoğurt falan yiyorum🙂
Eliz34 Ates21 5 ne demek ya maşallahı varmış.. Ben açıkçası kilo alması taraftarıda değilim, tabiki beslenmeme dikkat ediyorum ama ekstra bişey de yapmıyorum, 3 kg üstü olsa assla doğuramam heralde 😬😬😬😬
Melike-Alya Habibekeser Öyle özellikle yediğim hiç bişey yok canım çoğu zman ara öğünleri bile aksatırım yemek pek aklıma gelmez özenle yaptığım tek şey boll su içmek . Başlarda mide bulantısında falan çok sıkıntı yaşadım az yiyordum ilk başlarda sudan bile tiksiniyodum zman geçtikçe az yemeye alıştım öyle devam ediyo şimdide . Ama sana tavsiyem her gün muz kaşar yulaf bunları tüket sana değilde bebeğe kilo aldıran besinler🌸