dphnln Kızlar merhaba, buraya böyle bir başlık açacağımı hiç düşünmemiştim. Oğlumuza isim verme konusunda hala kararsızız. Kız olsaydı ismi hazırdı ama erkek bebek için isim seçmek ciddn zor işmiş. Atlas ve Okyanus arasında kaldım ben. Eşim Atlas diyor. Sürekli fikrimiz değişiyor.🙈 Sizce Atlas mı Okyanus mu dışardan kulağa daha hoş geliyor?
OktayMeltemSahin dphnln okyanus daha çok kız bebeklerde tercih ediliyor bence atlas daha güzel ve kulağa daha hoş geliyor
Minikanne06 Okyanus diye ismi ilk defa duydum tuhafıma gitti açıkçası atlasta ne anlamı var ki hani aklıma atlas deyince dergi falan geldi yanlis anlamayin nolur sordunuz bende cevap vermek istedim
Dlrsdzynpzll Anlam olarak baktiginda aslinda ikisininde kaydadeger bi anlaminin oldugunu dusunmuyorum sakın yanlis anlamayin haddim degil tabiki sizin fikriniz. Ama hani illa Kuran da gecmesi şart degil ama anlamı guzel isimler koyulmalı bilinen bir durum. Ve ben ismin kisilik ve karakteri etkiledigini dusunuyorum. He kulaga hoş gelen atlas ama anlam olarak bence okyanus bi derece daha iyi gbi. Hakkinizi helal edin uzun oldu hayirlisiyla kucaginiza alirsiniz insallah uzun omurlu ismiyle yasasın bebisler
Nisanurr Atlas ismini çok seviyorum 🦋 benim oğlumun adı yiğit Aras bir daha oğlum olursa yanına bir isim ekleyip yanına Atlas ismini koymayı düşünüyorum 🙈 Atlas ismi daha hoş bence 🦋
GulerDoganAslan Olamaz yaa Ben kizim olursa Okyanus istiyordum oglum olucam.insallah ismide Atlas olucak 😊😊 bana Okyanus kizlara daha cook yakisiyo gibi geliyo
dphnln Değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim. Eşim Atlas’ı çok seviyor. Dışardan da Atlas daha çok beğenildiğine göre, muhtemelen Atlas olacak. 😍