Bu yazdıklarının nerdeyse aynısı dün ve önceki gün bende de vardı . Bi tek artı olarak baş ağrısı vardı . Koca gün yattım ayağa kalkıyordum sanki düşecek gibi olyordum. Bugün iyiydim ama . Benim tansiyonum düşük hep düşük taşıyorum 10-5 gibi hep . Doktorum başka sorunun yok kan testlerinde falan belki düşük tansiyondan kaynaklıdır dedi 🤔