Mavilotta HandeSM evet sırtı da ya yukarıda yada aşağıda boylu boyunca uzanıyor yan bir şekilde. Elinle hissediyorsun aslında
HandeSM Mavilotta ben hareketlerinden genelde hissediyorum neresi ne tarafımda onun dışında çok anlayamıyorum neresiyle vuruyor diye 😊
gulnihal89 Benimki de yandı geçen hafta gittim. 25. Haftadaydim. Dr %80 90 döner dedi doğuma kadar. Heralde döndü. Çünkü yanken sağıma da soluma da yatamiyodum agrilardan. Şimdi yatiyorum agrimiyo allaha şükür.
gulnihal89 Bu arada doğumu yakın olanlar inşikak suresini okusun. Çocuğun pozisyonunu düzeltiyor bu sure.
Fatosef Mavilotta benim de bebeğim baş asagiyken tekrar dönmüş başı göğsümün altında. Doğuma kadar döner diye umuyorum 37 ye kadar dönmezse sezeryan diyor doktor.
Eminekrem42 Bsrygtarzk benim doktorum da Doğum anında bile dönebilir dedi.o yüzden sezeryan için acele etme derim.döndü çünkü benimki 37+5 te
Bsrygtarzk Eminekrem42 bende öyle son anda dönen duydum ama hayırlısı artık düşünmemeye çalışıyorum bekliycez 🤗
gullcannn Mavilotta Yaa bunlar baş aşağı döndükten sonra geri pozisyonmu değiştiriyor birde. 36 haftalığız 31. Haftadan beri baş aşağı. Yeri daralmıştır iyice geri yan ya da yukarı çıkma ihtimalide mi var. Umarım herşey istediginiz gibi olur. Hepimize güzel hayırlı doğumlar olsun sağlıkla gelsinler inşallah
Mavilotta gullcannn valla ben de şok oldum. Nasıl sığıyor o şekilde onu da anlamadım. Şimdi de sürekli dönüyor gibi hissetmeye başladım. Neresi nerde hiç anlamıyorum 😅
MDT Mavilotta 32. Haftadayım bebeğim yan duruyor.dönmesi için henüz zamanı var sanırım. Doktor pozisyonu iyi dedi