egeege o haftalarda bende öyleydim doğru düzgün yiyemiyordum.
Direk mesela süt içiyordum ardından vitaminler.Tok karna malum.Ardından yoğurt yiyordum.Çok alakasız havuç soyup yiyordum.Canım ne isterse yani.
18den sonra geçti, şimdi 21. Haftada gözüm dönüyor ne yesem diye 😂
Demir hapını zor yutardım,uzun büyük bardak su ile lök lök içince daha rahat yutar oldum.Onu kalsiyumlarımı aldıktan 3-4 saat sonra kullanıyorum.
Bir sıkıntımız yok çok şükür.Şuan henüz ağırlıklı senin depolarından besleniyor çekiyor plasenta.
Sonra sonra aldığın bu vitaminler senin azalmakta olan depolarına yardımcı olacak.
Bana doktor böyle anlatmıştı.