Merhaba kızlar. 7+5 te bugün doktorum muayenemde kalp atışının dinlenmesinin bebeğe zararlı olduğunu bu sebeple tavsiye etmediğini söyledi. Biz de tavsiyesine uyarak dinlemedik, görüntüde kıpırtısını gördük, atışını bu şekilde hissettik sadece. Sizlerde durum nedir? Sesini dinletti mi doktorunuz??