Arkadaşlar merhaba bı yakınım için yazıyorum.tsh değerleri normalden yüksek çıkıyordu doktorlarin dikkatsizliği sebebiyle ilaç tedavisi görmedi dört ay boyunca.bugun ikili test sonucu 1/191 yüksek riskli çıktı . doktor TSH yani tiroid değeri tedavi edilmediğinde down sendromu tetiklediğini söylemiş.burun kemiği ve ense kalınlığı sonuçları normal ama test sonucu riskli çıktı böyle bı durumla karşılaşan var mı? Çok üzülüyor tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim . teşekkür ederim simdiden