Samurtugba ben şehir hastanesinde gebe okulu diye bir şey var 1 aya koyalım bir eğitim alıyorsun online olarak. Ben ona katılmıştım. Gebe okulunun ayrıcalıkları çok fazla normalde sezaryende refakatçi alıyorlar sadece ama ben normal doğum yaptığım halde refakatçim oldu. Tek kişilik odada kaldım. Ekstra olarak sancıyı çekerken refakatçin yanında oluyor sana destek oluyor masaj yapıyor. Sadece doğum anında dışarı çıkartıyorlar o kadar. Eğer ki doğumunuz çok yakın değilse gebe okulunu öneririm size de.