Berfoss21 Bende kullandım 15 haftalıktım o zaman.
Gece 10 gibi son suyumu içtim.Sonra 3-4 kere daha tuvalete çıktım tamamen boşalttım idrar torbasını yani.Sonra 1 bardak suyla monurolü içtim.Direk yattım.Gece 4 gibi uyandım ama dua okudum tekrar uyudum,çıkmadım tuvalete.Çünkü doktor bana ,ilaç içinde 7-8 saat kalsın demişti.Sabah uyandım tuvalete çıktım.Akabinde her gün 3lt su içtim.8-10 gün gibi bir sürede geçmiş.
6 hafta önceydi işte,kalmadı problem.