Selam anneler doktorum hamileliğin başlarında adet tarihine göre 8 haftalık olması gereken bebeğime 7 haftalık ama normal demişti ama ben anlamıyorum şimdide doktor baya büyük bebek baya hareketli diyor karın kalça vb ölçümlerde bazı ölçümler haftasına göre bazı ölçümler haftasından büyük yani bebeğim sağlıklı çok şükür ama insan merak ediyor neye göre diye bilgisi olanlar beni ve benim gibileri aydınlatabilir mi lütfen inşallah derdimi anlatmışımdır iy akşamlar herkese