Mrb kızlar 20 haftalık hamileyim 1 haftadır son d3rexe ciddetli dış eti iltihabı ağrısı çekiyorum hastanelere gittim ilaç vermedi en sin dayanmayacak kadr ağır oldu acile gittim iğne vurdu dış etime o gün iyi gelmişti ama sabahı tekrar başladı sancılı ağrı şişti yanağın boğazına kadr ceneme kadr neyse en son bugünde aynı çok ama çok iddetli artık ağrıdan oluyorum bide sağlık ocağı çağırdı beni tatmanız aşıcı vuracam dedi gittim iltihap olduğu için hem titreme üşüme arada da hani bir sıcak basması oluyordu doktora dedim bebeğini şuan hisdediyormusn hayır dedim ertedi asiyi 2 hafta sonraya önün da han etkisi oluyormuş diye sonra dişime vakti bir fısfıs gargara bidei iltahap hapı verdi ben bunu bir tane kullandım ama benim görüşlerimin uçları çok acıdı acı oldu şöyle sanki sis batrip çıkarır gibi bide akıntı oldu beyaz renkte Bu güne denk olmamıştı bide uykusuzluktan ağrıdan yemem içmem olmadı 3 4 kilo vermişim bide akıntı olunca beyaz renkte çok korkuyorum şuan akıntı bu aylarda normal mi göğüsü ayıran var mi bu aylarda ben okudum süt beslemiyormuş göğüs büyüyormuş ondan oluyor diyor bilen cvp versin lutfennnnnn🙏🙏