MgeGne Doğumuna 10 ila 15 gün kalan anneler burda mısınızz?? Bebişler ve göbüşler ne durumda doğumlar nasıl olacak? Yürüyüşlere hurma yemelere başlandı mı acaba ??😋 Ben hemen hemen yürüyorum normal doğum olacak pilates topunda zıplıyorum ntsmizde sancı çıkıyor fakat açılmamız yok ya sizler !!??💁🏼♀️
ayse98 MgeGne son 16 canım hurma yemeye bir hafta önce başladım sabah 4 akşam 4 dedi doktorum yürüyüşe devam 😂
FeriDEniz MgeGne son 14. Hurma yiyorum. Yürüyüş yerine her gün biraz temizlik yapıyorum. Squat niyetine çömelip kalkıyorum. Pelvik kasları çalıştırmak için Kegel egzersizlerini yapıyorum. Nefes egzersizleri yapmaya çalışıyorum.
mrvdrmz MgeGne son 8 yürüyüş hiç aksatmıyorum evde dansta yapıyorum hurma falan ama ne zaman gelicek acabaa
ZozanKorkmaz MgeGne 1 cm acilmamiz ve 15 gunumuz kaldi 🤗 kalktigimda ayaklarimın ödem oldugu gördügümden beri onun sokundayim düne kadar birseyim yoktu 😄
EsraElms Son 15 iki gündür baş ağrısı ve acayip ağırlık var ustumde sanki tıkanıp kalcam sıcaklarda bi yandan yuruyus zaten sıcak diye çıkamiyorum bakalım nasıl olcak
Ynccelik Son 15 benimde yemek yaparken müzik açıp oynuyoruz 😁 sıcaklarda dışarı çıkılıyor birde ev 3. Katta asansör yok merdiven çıkıyorum hal kalmıyor😅
Mervezcanen Bizimde son 11 acilmam var mi yok mu bilmiyorum 2gundur kasilmalar hissediyorum birde sertlesiyor tas gibi oluyor karnim baska da bir Belirti yok sabirsizlikla bekliyoruz😌
Sinemstf Benimde son 15 ama daral geldi iki kelime konuşayım nefes nefese kalıyorum ki 13 kilo aldım sadece 🙄 kaburgalarıma baskı yapıyor oğluşum 😔Ve yağmurdan dışarı çıkıp yürüyemiyorum 😖 günde 3 hurma yiyorum. Ve hiç bir açılma yok closed 😀😀 he birde son haftalarda çatladım önceden göbiş altımda 3 çatlak vardı şimd 5 tane daha eklenmiş ve kırmızı 😢
Nurem O kadar coookkkkk ozledim ki duz gobekle yuzustu, cis gelmeden araliksiz oglene kadar olan uykulariiiii , merdivenleri kosa kosa inip cikmayi, yataga yatarkeb yada kalkarken bir cita misali hoplayip ziplamalari, rahat rahat dolap cekip silmeyiiiii , yesil ve kayisi cayiniii, balkonda kahve ile sigara keyfini, rahat rahat agda yapmayi bile ozlediiiimmm ☹️☹️ Ay son donemlerde psikolojim cok bozuk
rf17 Nurem ne güzel anlatmışsınızz. ama sanki bir daha hiç öyle öğlene kadar deliksiz uykular, keyifli çay kahve saatleri olmayacakmış gibi 😖 son rahat zamanlarımızı mı yaşıyoruz ne 🙄
tubatayfun MgeGne benimde son 9 ben bitdim resmen ikize hamileyim cok cok agir geciyor sanci cekmekden dermanim kalmadi su son 9 gun 9 dk gibi cabuk gecse super olucak 😍
Kmelikem [bilinmeyen] geçen bir hurmacıya sordum “ lif oranı yüksek hurmaları tercih etmek gerek, hudri yada sugayi” dedi.
Minanin_Annesi Son 15😋 sezeryan olacaklar var mı aranız da? Çatım dar malesef ve bebek çok kilolu ne yapacam bilmiyorum
MgeGne Ohh ohh ohh hemen hemen aynı sıkıntılarlar karşı karşıyaymışız🙉 Ben bimden mebrum hurma aldım bunu ye dedi 3 normal doğum yapan birisi..bebek aşşaya indi artık çok toparlanıyor sertleşiyoruz bakalım hayırlısı doğsada vücudum rahatlasa artık 😩
Mesdeniz Merhabalar benimde son 10 gun kaldı doktor normal dedi hiç nst ye gırmedım şu ana kadar sokmadı beni bugun kontrolumuz var Ayaklarım 37 den 41 numaya cıktı ınanılmaz şişti ve agrıyo çok zorlanıyorum Yalancı sancılarda 1 kere oldu sadece sola ve saga yattımda artık agrım oluyo bilmiyorum beklıyorum bende bakalım ne olcak ne zaman gelcek kızımız