tgba715 Kızlar selam. 13 haftalık gebeyim rahim altında kalçaya doğru arada hafif hafif batmalar oluyor iğne batar gibi sizde de bu sorunu yaşayan var mı bilgisi olan varsa paylabilirse çok sevinirim.
Dmndmn tgba715 Ben 15+5im bi kaç gündür böyle bi anda kasıklarıma böcek ısırmış gibi oluveriyo ağrı giriyo yani ama uzun süreli değil böyle 4-5 saniye sürüyor ama çok kez oluyor,nedenini bilmiyorum 🤷🏼♀️ İki gün sonra kontrolüm var,soracağım.
asude456 tgba715 canım benımde 9 haftalık inan aynı durumu yasıyorum sankı rahmım aşağı düşücekmıs gibi bir çözüm bulamadım yatıyorum sadece , vajınada dolgunluk ve batma var
tgba715 Dmndmn Dmndmn evet öyle de denilebilir ama benim kasık değil de böyle alt kısımlarda oluyor. Doktorunuza sorunca unutmazsanız paylaşır mısınız
tgba715 asude456 o haftalarda da olmustu evet, demek ki rahim büyüdükçe böyle seyler oluyor. İnsan doktora sormayı unutuyor bazen siz sordunuz mu
asude456 tgba715 ben 1 hafta hastanede bile yattım ama doktor düşük tehliken yok rahım ağzında uzun bebek biraz büyüyüp yukarı doğru çıkınca rahatlarsın dedi