tazeaane 37+2 bende
Panik atagım yzunden buyuk ihtimal sezryan olacam. 7snde alalım dedi doktor haziran da
Cok asırı dogum korkusu var 🤦♀️🤦♀️ birde ritm bozuklugu var kalbimde hep kötü düsünmekden yatamıyorum.
İyice azdı panik atak.
Birde bebegm zayıf mı acaba benim ya 36+6da 2.800 dedi doktor 🤔🤔