ayse98 Sabırsızlanıyorum 🙈 bebişlerin kiloları ne kadar 🤷♀️ Bizim pazartesi girmiştik 37+1 de 3140 dedi 😂
uleErenTozkoparan ayse98 son 11 sezeryan olacam 37 yiz tam keşke bemimki okadar olsa daha 2700 yaa yediğim ban yarıyo yaa
curcun ayse98 naşallah size bende 37+6 yım şuan saat itibari ile fakat bebeğim 13 gün geride ve göbek çevresi çok yavaş gelişiyor. Ama kilosu 2700 bide 47 cm çok üzülüyorum karın çevresi geride diye 😔 Son 15🌹
Savciergoc ayse98 bizim de 16 😊 kilomuz 3160 olmuş ve doğum kanalına girmişiz normal doğum gözüküyo şuna için 😊
ayse98 uleErenTozkoparan bulgur pilavı yoğurt köfte muz hurma yiyorum canım bunlar bebeğe kilo aldıryo 😘
Asli2663 uleErenTozkoparan bebişim çok zayıftı benim ceviz badem fındık bala bandırıp bandırıp yedim bir toparladı kilosunu maşallah 😊 dene sende inşallah tosbik olurlar
ayse98 curcun üzülme canım 2 hafta önce benimde gerideydi protein eksikliğinden oluyomuş yoğurt bulgur pilavı ve köfte ye ben bunları yiyerek hem bebeğe kilo aldırdım hemde geriliği düzeldi 10 günde 😘
uleErenTozkoparan ayse98 canım günde birlitre süt iki yumurta kaşar ceviz mutlaka yemeklerim genelde etli mutlaka pilavlı pekmez meyveler muz üç tane ama yok almıyo doktorda dedi minyon tiplisin 4kilo bebek beklemiyoruz tabiki bünye meselesi dedi
Mucizemibekliyorumm Benimde son 15❤Allahimmm o kadar heyecanliyim ki.sabirsizlikla oglumu bekliyorum.9 ay gecti son gunker gecmiyo resmen.bende muz un kilo aldirdigini duyuyorum hep.hemde cok faydali
Ravzamm Minanin_Annesi maşAllah bakalım doguncada bebişlerin kiloları aynı olacak mı senin sezeryan mi normal mi günü bellimi ?
Ebvin Bi benim bebişin mi kilosu az ya :( 37. Haftada kilosu 2.500tu. Şuan bilmiyorum 39. Haftadayim, randevu aldım doktora gidicem
Sinemkurtkarakussk35 Ebvin benim 38+0da 2600dü boyu 44 cm şuan 38+5iz çol fark olduğunu sanmıyorum bunu düşünüp üzülmeyin canı içinde sağlığı yerinde olsun tek bence doğumdan sonra çok çabuk toparlanıyolar
Ayselcnt son 5.. bebeğin kilolu olmasını istiyoruzda bide onun çıkışı var..😬 Kilolu değil sağlıklı bebekler doğurmak nasip olur inşallah..