Mom72626 benim normalde bebek gibi cildim var. Hamilelikte çene kısmım sivilce oldu. Ben şu an bebe şampuanı ile yüzümü yıkayıp(içinde kimyasal yok çünkü paraben vs.) daha sonra terasımdan aloe vera koparıp yüzüme sürüyorum. Olabildiğince kimyasaldan uzak duruyorum.