Laviniaaaa Bu soruyu sordum ama belki daha çok bilen çıkar o yüzden bir daha sormak istiyorum. 27 haftalık hamileyim. Karnımın içi acıyor. Özellikle bugün acıdan uyandım. Yatakta dönerken falanda çok hissediyorum neden olabilir acaba ?
bebisim-_00 Laviniaaaa bu bendede oluyo 19+2 yım gece bı tarafimdan bı tarafima dönerken sanmi balon yana kaymış tekrar öbür tarafa kayıyor gibi bir hisle içten acıma hissediyorum bebisle ilgili heralde
Hippolyte_28 Laviniaaaa Bazen şiddetleniyor. Sanki karnimin icinde yara varmis gibi. Dokundugumda artıyor. Bazen cok hafif. Gece donerken de artıyor.
Hippolyte_28 Laviniaaaa Yok yok degil. Sanci daha farkli oluyor. Sanırım bebek büyüyüp yeri daraldıkça can acıtmaya başlıyor. Çünkü ben o acıyı kaburgalarımın altında hissediyorum. Galiba sürekli orayı tekmeliyor benimki
Kbracoskun Laviniaaaa sancı değil bebeginiz hareketli ise sürekli hareketten dolayı da acı ya da ağrı hissediyor olabilirsiniz
Laviniaaaa Hippolyte_28 evet aynen benim bebekte karnımın acıdığı yerde sürekli hareket edip tepikliyor.