Cansel43 Eşim pozitif yaklaşık 5 gündür karantina dayız çok dikkat ediyorum ama yinede bulaşmış olabilir yaklaşık 6 aylık hamileyim ağrılarım var ambulansı aradık bekliyoruz inşallah bişi çıkmaz🤲🏻varmı aranızda covid atlatan sürüntü testinden de çok korkuyorum bu arada 😔
Betfer Cansel43 sürüntü testi çok basit hiç korkma canım. Kovid de su ve meyvelerle rahat atlatırsın inşallah
Munzurrrrr Cansel43 28 haftalıkken yakalandım bende canım 31 haftalık oldum hala etkisi var inanılmaz eklem ağrıları öksürük var ilk başlarda ateş kas ağrısı olarak başladı sonra şiddeti arttı bende
alyaninannesi2 Cansel43 inş kısa sürede atlatırsınız. Testten korkmayın daha önce yaptırmadım ama öyle aşırı can yakıcı birsey değil diyorlar. Bebeğe de zarar gelmez bu zamana kadar duymadım zarar geldiğini sadece kan sulandırıcı verir doktor. Rabbim sizi korusun 🤲🏻
Nefesim3 Cansel43 geçmiş olsun inşallah covid degildir. Bende cuma günü çıktım karantinadan ilk üç dört gün baş ağrısı bel ağrısı çektim. Sonra hafifledi kan sulandırıcı iğne ve hap Kullanıyordum zaten ağrı kesici olarak parol ve bol vitaminli yiyecekler bol su bunların faydasını gördüm. Dünde doktora gittim kontrole çok şükür bebeğim gayet iyi doktorum bebeklere geçmediğini söyledi sadece kan testi yaptı ve kan ilacı verdi.bende 26+2 günlük hamileyim korkmayın geçmiş olsun🙏
Cansel43 Munzurrrrr benimde eklem ağrılarım var karnımın yan taraflarıda ağrıyo pozitif çıktığı zaman hastaneye bebeğe bakmaya götürüyorlarmı acaba siz gittinizmi
Munzurrrrr Cansel43 yok hamile olduğumu söyledim acile gitmemi söylediler orda doktor baktı ben kendim gittim hastaneye vitamin parol felan veriyorlar zaten benim 15 gün sonra ağrılarım çok şiddetlendi resmen sürünerek lavaboya gidiyordum şimdi hafidlemeye başladı ama hala ağrı var ayakta çok duramıyorum
Cansel43 Edadmrts teşekkür ederim eklem ağrılarım çok fazla var uyku uyuyamıyorum başıma sürekli ağrı girip çıkıo
Edadmrts Anladım çok geçmiş olsun inşallah değildir, bende 6 aylık hamileyim bir burnum tıkalı grip oldum gibi acaba virüs mü diye çok tedirginim teste gitsem mi acaba bilemedim 😥
Cansel43 Edadmrts teşekkür ederim inşallah 🤲🏻 Allah sizede şifa versin bir iki gün bekleyin başka Bi belirti olursa yaptırın içiniz rahat etsin
Cansel43 Munzurrrrr bakalım oldum test gözümden yaş geldi inşallah sizde kısa zamanda tamamen toplarsınız inşallah 🤲🏻
Cansel43 Nefesim3 teşekkür ederim çok sağolun bebekten yana çok korkuyodum zaten içimi rahatlattınız sabaha belli olcak bizimde bakalım hayırlısı 🤲🏻