Munzurrrrr ben minyon tipli oldugumdan ve boynumda sürekli ağrı oldugumdan en ufak şey taşısam da boynum ağrır 🙄 ondan oradakiler bana ideal boy gibi geldi aşırı içine tepip te hammallık yapmaya gerek yok diye düşünüyorum ve dışarıda klasik bebek çantalarını sırtıma taktım boş oldugu halde kocaman hiç yakışmadı 🤪🤦♀️